همه روزه به جز پنج شنبه ها و روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح الی 15 جهت تعیین وقت با شماره تلفن مستقیم 88086092 یا 9-88086081  داخلی 2324 تماس حاصل فرمائید و یا می توانید به طور حضوری و در ساعات ذکر شده به بخش سنگ شکن کلیه واقع در طبقه منفی 3 بیمارستان آتیه مراجعه فرمائید.
ساعات کار کلینیک: 
با توجه به عوارض اندک و سهولت عمل سنگ شکنی کلیه در همه گروههای سنی از قبیل شیرخواران و اطفال و افراد مسن قابل انجام می باشد. پس از انجام عمل سنگ شکنی بیماران می توانند از روز بعد فعالیتهای روزمره خود را از سر گیرند.
با توجه به اینکه بیمارستان آتیه طرف قرارداد اکثر بیمه های تکمیلی می باشد،  بیماران با در دست داشتن معرفینامه از بیمه تکمیلی می توانند عمل سنگ شکنی را در این مرکز انجام دهند.
کلینیک سنگ شکنی بیمارستان آتیه تقریباً از بدو تاسیس بیمارستان فعالیت خود را آغاز نموده است و تا کنون هزاران بیمار مبتلا به سنگ کلیه در این مرکز درمان شده اند.
عمل سنگ شکنی کلیه با دستگاه یک عمل سرپایی است و نیاز به بستری و بیهوشی عمومی ندارد و نسبت به عمل جراحی آسانتر، کم هزینه تر، کم عارضه تر و بهتر است. امروزه فقط درصد کمی از سنگ ها ی سیستم ادراری که خیلی بزرگ بوده (شاخ گوزنی) و یا متعدد باشند به کمک عمل جراحی درمان می شوند.
این کلینیک مجهز به دستگاه سنگ شکنی برون اندامی (Dornier Delta) ساخت کشور آلمان می باشد که مجهز به سونوگرافی و فلوروسکوپی بوده و ما را قادر می سازد تا سنگ های کلیه ، حالب و مثانه را در اكثر موارد تحت درمان قرار دهیم.