پدر و مادر گرامی:
بیمارستان آتیه در راستای ارائه آموزش های لازم به والدین برای رشد و تربیت مناسب ذهنی و جسمی کودکان از دوره نوزادی تا نوجوانی اقدام به افتتاح وب سایت آموزش والدين آتيه نموده تا با استفاده از امکانات فضای مجازی در جهت توانمندسازی والدین فعالیت نماید.
ویژگی منحصر بفرد وب سایت فوق استفاده ازپزشکان متخصص و فوق تخصص کودکان و نوزادان به عنوان طراح، نویسنده یا ناظر بر مطالب موجود در سایت می باشد و سعی شده تا از آخرین و جدیدترین مطالب علمی استفاده گردد.
برای نوزادانی که در بیمارستان آتیه متولد می شوند و نیز کودکانی که به هر دلیل در بیمارستان بستری می شوند نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی ارائه می شود که به کمک آن می توانید به صفحه مخصوص فرزندان آتیه مراجعه و از امکانات آن صفحه استفاده نمایید.
 
 
از قسمت های منحصر بفرد وب سایت می توان از قسمت روزشمار مراقبت نام برد که در دوره نوزادی به روز و در سایر موارد بر حسب سن کودک به ماه اقداماتی که لازم است تا والدین برای مراقبت از کودک خود انجام دهند و نیز معیارهایی از روند رشد تکاملی را در نظر بگیرند، در آن آورده شده است.
شما پدر و مادر گرامی چنانچه تمایل داشته باشید که از روند رشد و تکامل ذهنی فرزند خود اطمینان حاصل کنید، ما پیشنهاد می کنیم که با مراجعه به قسمت تکامل در سایت ما و با استفاده از ارزیابی آنلاین تکامل وضعیت تکاملی فرزندتان را با کمک فرم مربوطه تکمیل  نمایید تا ما به صورت آنلاین تکامل مغزی فرزندتان را با سطوح نرمال مقایسه و به شما اعلام نماییم و درصورت لزوم پیشنهاداتی را ارائه نماییم.
همچنین در این بخش از مطالب سایت  ما تمریناتی را به شما پیشنهاد خواهیم کرد که با کمک آن می توانید توانایی ها و مهارت های ذهنی فرزند دلبندتان را گسترش دهید. این  تمرینات بر اساس منابع معتبر علمی طراحی و آماده شده است.
 ما آمادگی داریم تا با کمک پزشکان متخصص به سئوالات شما درحد مقدورات فضای مجازی پاسخ دهیم که با مراجعه به قسمت پرسش و پاسخ می توانید ازاین امکان سایت هم استفاده نمایید.
استفاده از فیلم ها و فایل های صوتی آموزشی که با کمک اساتید رشته طب کودکان و نوزادان و سایر رشته های علم پزشکی و تغذیه و روانشناسی تهیه شده در دستور کار ما قرار دارد.
اگر احیاناً شما نوزاد نارسی داری با مراجعه به قسمت نوزادان نارس می توانید اطلاعات کاملی از وضعیت نوزاد خود و مراقبت های ضروری در خصوص وی کسب کنید.
شما پدر و مادر گرامی می توانید با مراجعه به سایت ما و استفاده از مطالب آموزشی و امکانات سایت با توانمندی و آگاهی بیشتری از فرزندان خود مراقبت نموده و شاهد رشد و نمو بیشتر و بهتری در نور چشمی دلبند خود باشید.